Fotos colònies

Fotos de Son

dimarts, 11 de juny del 2013

ASSASINAT AL CARRER FRANCESC




El dissabte passat passava per davant del nou edifici del carrer Francesc i estava tot ballat d’ una cinta que i posava .Al cap d’una estona em van trucar de la feina i vaig pensar com que jo soc detectiu segur que em demanarien que i enes a investigar, i si, així va passar. Quan vam entrar a l’habitació, vam veure 2 ganivets amb sang a sobre el llit i la víctima despullada a sota del llit. Ens vam fixar que la víctima no tenia cap tall ni cap forat al cos i vam pensar que com podia ser que tingues sang. Quan es va fer fosc, ens en vam anar a casa i baixant les escales a sota d’un esglaó hi havia un gat amb dos ganivetades a la panxa. Quan ja estàvem a fora vam veure unes peces de roba tirades. L’endemà quan vam tornar al pis vam obrir un armari i allí dins hi havia una botella d’esprai de gas tòxic. Quan vam anar a la comissaria ens van dir que els hi ensenyéssim les pistes i que féssim una llista de sospitosos. Al cap d’uns dies vam anar a l’ajuntament i ens van dir que la víctima es deia Pau. A la nit quan vam tornar a casa quan passàvem pel davant de la cabina telefònica va començar a sonar el telèfon i el vaig agafar, la veu que sonava, m’era familiar i amb el detector de veus del meu mòbil deia que era el Josep. Un antic detectiu. Quan vam anar a casa seva la vam rodejar amb els cotxes de policia i van entrar 7 militars a buscar-lo i emmanillar-lo.

Biel Gallart Panades 12/5/13

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

QUIN MES VAU NÉIXER?